Get Adobe Flash player

Podsumowanie Szkoły Letniej

W dniach 21 lipca -- 2 sierpnia odbyła się długo wyczekiwana Szkoła Letnia w ramach naszego projektu, poprzedzona e-learningowym kursem "Introduction to Data Analysis". Do uczestnictwa w Szkole zaprosiliśmy 120 osób: doktorantów Uniwersytetu Warszawskiego i innych polskich uczelni oraz Interuniversity Center for Social Science Theory and Methodology, pracowników sektora B+R oraz inne osoby zainteresowane analizą danych. Przygotowane zostały dla nich dwie ścieżki programowe: akademicka (dla doktorantów) i otwarta (dla pozostałych). Uczestnicy Szkoły brali udział w anglojęzycznych warsztatach i wykładach prowadzonych przez polskich i zagranicznych ekspertów w dziedzinie analizy danych oraz przedstawicieli pracodawców. Mogli nie tylko rozwinąć swoje kompetencje w dziedzinie - wartością dodaną Szkoły Letniej była możliwość nawiązywania współpracy z innymi uczestnikami, zawieranie interesujących zawodowo znajomości oraz aktywne ćwiczenie specjalistycznego języka angielskiego.

Po zakończeniu Szkoły Letniej uczestnicy ścieżki akademickiej w Szkole Letniej kontynuują prace na zdalnych warsztatach badawczych, prowadzonych na platformie e-learningowej projektu. W niewielkich grupach, pod czujnym okiem tutorów, aktywnie prowadzą oni dalsze analizy i przygotowują raporty badawcze, które zostaną następnie zrecenzowane i przesłane do czasopism naukowych. Po zakończeniu warsztatów nasi uczestnicy przystąpią do końcowego egzaminu certyfikacyjnego, który będzie potwierdzeniem umiejętności zdobytych na przestrzeni całego projektu Warszawska Szkoła Analizy Danych -- WSAD.

Na koniec serdecznie dziękujemy uczestnikom za zaangażowanie oraz ogrom pracy włożony w zdobywanie wiedzy podczas Szkoły Letniej, a także za wszystkie miłe słowa, które usłyszeliśmy w Biurze Szkoły! Jesteśmy wdzięczni również naszym wspaniałym wykładowcom i tutorom, którym zawdzięczamy wysoką jakość przeprowadzonych warsztatów i wykładów - nasi uczestnicy w ankietach ewaluacyjnych podkreślali, że udział w Państwa zajęciach był inspirujący.

 

 

 

 

 

 

 

 

FacebookTab